لایسنس اورجینال آنتی ویروس Kaspersky

image

 

خرید لایسنس اورجینال محصولات Kaspersky از درگاه های بانکی ایران، دریافت آنی لایسنس از طریق ایمیل

 

Kaspersky به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های امنیتی در مارکت بین المللی، دارای بیش از ۴٠٠ میلیون کاربر در ٢٠٠ کشور جهان بوده که آنتی ویروس ها و راه کارهای متنوع امنیتی این شرکت، با ارائه حفاظتی موثر و پیشرو، همواره شما را یک قدم جلوتر از تهدیدات امنیتی قرار می دهد.

 

یکی از دلایل شهرت کسپرسکی، قدرت بسیاری بالای این آنتی ویروس در شناسایی و پاک سازی انواع بدافزارهای پیچیده بوده که توسط تیم تحقیقاتی و آنالیز این شرکت شامل متخصصین پیشروی امنیتی در سطح جهان، رهبری می شود.

 

آنتی ویروس کسپرسکی در طی سال های متمادی به دلیل عملکرد بی نظیر خود در تست های مختلف، چندین بار به عنوان برترین آنتی ویروس جهان توسط سایت های معتبر امنیتی نظیر www.av-comparatives.org برگزیده شده و می توان آن را یکی از قابل اطمینان ترین نرم افزارهای امنیتی در سطج جهان دانست.

 

شرکت فنی مهندسی پرند به عنوان نماینده رسمی فروش آنلاین شرکت Kaspersky در ایران، در راستای فراهم نمودن بستری مناسب و قابل اطمینان جهت تهیه لایسنس اصلی آنتی ویروس ها، این امکان را برای کاربران گرامی فراهم نموده تا بتوانند با استفاده از درگاه های بانکی کشور، جدیدترین نسخه از محصولات امنیتی شرکت Kaspersky را خریداری کرده و لایسنس اورجینال آن را به صورت آنی در ایمیل خود دریافت نمایند.

 

برای مشاهده Certificate شرکت فنی مهندسی پرند به عنوان نماینده فروش آنلاین محصولات Kaspersky، اینجا کلیک کنید.

 

پس از خرید، لایسنس به صورت آنی به آدرس ایمیل کاربر ارسال خواهد شد. با خرید مستفیم لایسنس، علاوه بر امکان استفاده از خدمات پشتیبانی شرکت پرند، شما می توانید کلیه سوالات و مشکلات خود را با شرکت سازنده نیز در میان گذاشته و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

 

image

 

یکی از امکانات منحصربه فرد فروشگاه اینترنتی پرند، امکان تمدید لایسنس های خریداری شده در گذشته با ۳۰٪ تخفیف ویژه می باشد! تنها کافیست شما یک بار آنتی ویروس را از هر کجا خریداری کرده باشید. در این صورت می توانید در هر زمانی به فروشگاه اینترنتی شرکت پرند مراجعه کرده و در بخش نوع خرید، گزینه تمدید را انتخاب کنید. با این کار پس از وارد کردن کلیذ لایسنس فعلی خود، در صورت معتبر بودن، ۳۰٪ تخفیف شامل خرید شما خواهد شد.

 

imageimage

 

شیوه خرید محصول به چه صورتی است؟

شما تنها کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به سبد محصولات خود اضافه نمایید. پس از آن به درگاه بانکی منتقل شده و می توانید با استفاده از کارت های شبکه شتاب، هزینه را پرداخت کنید. پس از تکمیل فرآیند خرید به فروشگاه اینترنتی پرند بازخواهید گشت. با این کار شما ٢ ایمیل مختلف دریافت خواهید نمود. Email اول شامل صورتحساب و تایید پرداخت شما از طرف شرکت پرند و Email دوم شامل لایسنس اورجینال خریداری شده می باشد.

اعتبار لایسنس ها چه مدتی است؟

فعال سازی کلیه لایسنس ها از اولین باری که شما لایسنس را در برنامه وارد می کنید، آغاز خواهند شد. در نظر داشته باشید تا زمانیکه شما لایسنس را در برنامه وارد نکنید، فعال سازی آن آغاز نمی شود، بنابراین شما می توانید با خیال راحت لایسنس را خریده و هر زمانی که لایسنس فعلی شما به اتمام رسید، اقدام به وارد نمودن لایسنس جدید کنید. این برنامه دارای لایسنس های یک و دوساله بوده که بسته به نیاز خود می توانید هر یک را از طریق فروشگاه اینترنتی شرکت خریداری کنید.

منظور از تعداد کاربرها چیست؟

لایسنس آنتی ویروس اورجینال نیز همانند تمامی نرم افزارهای اورجینال دیگر، به صورت پیش فرض تنها برای استفاده بر روی یک سیستم طراحی شده است. در صورتی که شما بخواهید از آنتی ویروس بر روی تعداد بیشتری سیستم استفاده کنید، می بایست در زمان خرید، تعداد کاربران مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید آنتی ویروس را بر روی ٣ سیستم مستقل از هم نصب کنید، می بایست در زمان خرید، تعداد کاربر را بر روی عدد ٣ قرار دهید. در نظر داشته باشید با این کار، ٣ لایسنس برای شما ارسال نمی شود، بلکه یک لایسنس ٣ کاربره در اختیارتان قرار می گیرد که قابلیت نصب بر روی سه دستگاه مختلف را دارد. در نظر داشته باشید که در صورت استفاده لایسنس ها بر روی تعداد بیشتر کامپیوتر، شرکت Kaspersky می تواند لایسنس شما را مسدود کرده و مجوز استفاده از برنامه را باطل کند. بنابراین در زمان خرید، بر اساس نیاز خود، تعداد کاربر صحیح را انتخاب کنید.

آیا لایسنس به صورت فیزیکی ارسال می شود؟

خیر، در این شیوه بسته ای به دست شما نرسیده و تنها لایسنس برنامه به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. این روش مزیت های بسیاری دارد. یکی از ویژگی های خرید مستقیم لایسنس، عدم نیاز به منتظر ماندن برای دریافت محصول به صورت فیزیکی است. همچنین از آنجاییکه فایل نصبی آنتی ویروس ها دائما در حال تغییر و آپدیت شدن می باشد، زمانی که شما آنتی ویروس را به صورت بسته خریداری می کنید، در اکثر مواقع، فایل نصبی موجود بر روی دیسک، آخرین نسخه برنامه نمی باشد. از آنجاییکه شما برای استفاده از لایسنس خریداری شده فایل نصبی را از سایت شرکت سازنده دانلود می کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که همواره از آخرین نسخه آنتی ویروس استفاده خواهید نمود.

هر لایسنس بر روی چه نرم افزارهایی قابل استفاده می باشد؟

شرکت Kaspersky دارای سبد محصولی متنوعی می باشد، از همین رو برای اطلاع کاربران نرم افزارهایی که به واسطه خرید لایسنس ها قابل استفاده می باشند در قسمت زیر عنوان می گردند:

Kaspersky Anti-Virus

Kaspersky Anti-Virus for Windows

Kaspersky Standard for Windows (New)

Kaspersky Internet Security - Multi Device

Kaspersky Internet Security for Windows

Kaspersky Standard for Windows (New)

Kaspersky Internet Security for macOS

Kaspersky Internet Security for Android

Kaspersky Total Security - Multi Device

Kaspersky Total Security for Windows

Kaspersky Plus for Windows (New)

Kaspersky Internet Security for macOS

Kaspersky Internet Security for Android

Kaspersky Password Manager

Kaspersky Internet Security for Android

Kaspersky Internet Security for Android

Kaspersky Password Manager

Kaspersky Password Manager

Kaspersky Small Office Security

Kaspersky Small Office Security for Windows

Kaspersky Internet Security for macOS

Kaspersky Internet Security for Android

این لایسنس بر روی چه نسخه هایی از محصولات قابل استفاده است؟

لایسنس های ارائه شده قابل نصب بر روی کلیه محصولات خانگی ویرایش 21 و جدیدتر از آن خواهد بود. در نظر داشته باشید که شرکت کسپرسکی دو محصول جدید با نام های Standard و Plus نیز ارائه کرده که دارای فایل نصبی جداگانه می باشند. در صورتیکه شما لایسنس Anti-Virus یا Internet Security را خریداری کرده باشید، می توانید فایل نصبی Kaspersky Standard را دانلود کرده و آن را فعال کنید. همچنین چنانچه لایسنس Total Security یا Security Cloud را خریداری کرده باشید، می توانید فایل نصبی Kaspersky Plus را دانلود کرده و آن را فعال نمایید. در نظر داشته باشید که در صورت وارد کردن لایسنس در نسخه های Standard و Plus امکان دارد برخی قابلیت های نسخه جدید در دسترس نباشند، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت کسپرسکی مراجعه کنید.

فایل نصبی برنامه را از کجا دریافت کنید؟

پیشنهاد می کنیم فایل نصبی آنتی ویروس را از سایت های متفرقه دانلود نکرده و حتما آن را از سایت شرکت Kaspersky دریافت کنید. نسخه های مختلف آنتی ویروس برای سیستم عامل هایی مانند ویندوز، مک و ... از طرف شرکت Kaspersky ارائه شده است. همچنین به منظور سهولت در دانلود فایل های نصبی، در این بخش لینک های مربوطه را به صورت مستقیم از وب سایت شرکت Kaspersky برای شما فراهم کرده ایم:

Kaspersky Anti-Virus

Windows (Anti-Virus): https://me-en.kaspersky.com/downloads/antivirus

Windows (Standard): https://me-en.kaspersky.com/downloads/standard

Kaspersky Total Security – Multi Device

Windows (Toal Security): https://me-en.kaspersky.com/downloads/total-security

Windows (Plus): https://me-en.kaspersky.com/downloads/plus

Kaspersky Internet Security for Android

Android: https://app.appsflyer.com/com.kms.free

Kaspersky Small Office Security

File Server & Windows: https://me-en.kaspersky.com/small-business-security/downloads/small-office-security

پشتیبانی لایسنس خریداری شده به چه صورتی می باشد؟

به صورت کلی خرید لایسنس، نصب نرم افزار و وارد کردن آن در برنامه مراحلی بسیار ساده بوده و هیج گونه پیچیدگی در آن وجود ندارد. اما چنانچه شما نیاز به هر گونه راهنمایی یا سوالی داشته باشید، می توانید از پشتیبانی شرکت Kaspersky به عنوان کاربر رسمی این شرکت استفاده کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. کارشناسان پشتیبانی شرکت پرند نیز در هر زمانی پاسخگوی سوالات شما کاربران گرامی خواهند بود.

آیا راهی برای بازیابی لایسنس در صورت گم شدن وجود دارد؟

اگر Email حاوی لایسنس ارسالی از طرف شرکت Kaspersky را پاک کرده اید، می توانید با ورود به حساب کاربری خود در وب سایت Kaspersky، آن را بازیابی نمایید. برای بازیابی می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://my.kaspersky.com