کارت طلایی مجموعه نرم افزاری KING

در داخل تمامی مجموعه های نرم افزاری KING، یک کارت طلایی (Golden Card) قرار داشته که حاوی ۳ کد مختلف برای خریداران گرامی این مجموعه می باشد.

image

کد اختصاصی: برای استفاده از خدمات پشتیبانی تلفنی و اینترنتی شرکت، شما نیاز به کد پشتیبانی خواهید داشت. برای دریافت این کد شما می بایست ابتدا به اینجا رفته و اطلاعات مورد نیاز در فرم مربوطه وارد کنید. پس از ثبت محصول در سایت شما یک کد پشتیبانی دریافت کرده و می توانید با اعلام کد به کارشناسان بخش پشتیبانی، سوالات خود در نصب یا فعال سازی برنامه ها را با آنها در میان گذارید.

کد VIP: برای استفاده از قابلیت بی نظیر KING آنلاین که دسترسی شما به بیش از ١۶٠٠ گیگابایت نرم افزار را از طریق یک نرم افزار واحد امکان پذیر می کند، شما نیاز به کد VIP خواهید داشت. بر روی کارت طلایی، یک کد VIP با اعتبار حجمی ۲۰ گیگابایت و اعتبار زمانی ۶ ماه از اولین زمان اتصال قرار داشته که می توانید به جدیدترین نسخه نرم افزارها در هر هفته و برنامه های درخواستی دسترسی پیدا کنید.

کد تخفیف: تمامی کاربران می توانند از کد تخفیف قرار گرفته بر روی کارت، برای خرید از فروشگاه اینترنتی شرکت پرند استفاده کنند. با استفاده از این کد شما می توانید به میزان ۱۰% کل خرید خود، از فروشگاه اینترنتی شرکت پرند تخفیف بگیرید. برای خرید از فروشگاه اینجا کلیک کنید.